Dat omzetcijfers van klassieke, fysieke winkels al enige tijd onderhevig zijn aan een dalende trend is algemeen bekend. De digitale winkel of het online bestellen is aan een gestage, maar onmiskenbare opmars bezig. Deze kentering is sinds vorig voorjaar vanwege alle coronaperikelen en winkelverboden ook nog eens in een stroomversnelling geraakt.
Voordeel van online winkelen is dat je niet gehouden bent aan venstertijden. Al is het personeel naar huis, de winkel is 24/7 open. Nu kaf en koren langzaam worden gescheiden en financiële zekerheden, dat een product inderdaad wordt geleverd en de aankoopsom werkelijk die naam mag voeren, stijgt het vertrouwen in het online winkelen.
Eind februari meldde DGM-partner Bol.com dat de omzet vanwege de lockdown met liefst +/+ 70% was geëxplodeerd. De webwinkel mikt dit jaar op een omzet van €5 miljard. ‘En gaat het Bol.com goed, dan profiteren wij als partner mee,’ aldus eigenaar en oprichter van DGM Outlet Hans Steenbrugge. Zelf een groot voorstander van het nieuwe winkelen. Al is het maar omdat ook DGM groeiende is en zijn assortiment nooit breed genoeg kan zijn.
Bij DGM Outlet in Hoogvliet combineren ze de fysieke en de digitale winkel. Waar de fysieke winkel een met 2.330 m2 tot de grote jongens mag worden gerekend, daar is het digitale schier oneindig in grootte en assortiment. En nu de winkels weer open mogen gaat het echt lekker winkelen gelukkig ook crescendo.
Op het moment van interviewen zit Hans Steenbrugge in positieve spanning: ‘We zijn genomineerd voor de Marketplace seller-award 2021. Alleen al die bekendmaking levert ons al veel interesse op van het bedrijfsleven. Voorzichtig polsen of we partner willen worden in hun verkooptraject. Voor zakelijke deals staan we altijd open, want: hoe breder ons assortiment, hoe interessanter voor de consument.’
Productaanbod
Voor wie de site van DGM bekijkt gaat er een wereld open. Van kleding tot aan computer(rand)apparatuur, via lp’s (veel speciale boxen) en cd’s naar huishoudelijke artikelen, games, speelgoed, witgoed en boeken. Het is te veel om op te noemen en … allemaal tegen lage prijzen met geldende (fabrieks)garanties als elders.
Helemaal nieuw is de onlangs geopende modeafdeling. Met schoenen en kleding voor jong en enthousiast tot aan oud en bedaard. Alle jaargetijden zijn vertegenwoordigd en uiteraard voor man en vrouw en voorzien van ruime pasgelegenheid.
Doordat DGM zetelt op een industrieterrein is er sprake van ruime gratis parkeergelegenheid. Ideaal voor wie er eens uit wil en zelf “ouderwets” door de rekken en bakken wil snuffelen.
Nieuwsbrief
Met grote regelmaat geeft DGM de nieuwsbrief uit. Hierin niet alleen nieuwe artikelen en producten maar ook voordeeltjes als Black Friday, DGM Days en DGM Daily. De grootste acties heeft DGM op dinsdag en donderdag en die zijn de moeite van het digitaal en/of ter plekke snuffelen meer dan waard.
Opgeven voor de nieuwsbrief kan makkelijk en verplicht tot niets. Leden van de nieuwsbrief worden als eerste op de hoogte gebracht van de afwisselende dag deals op dinsdag en donderdag. Daarnaast ontvangen klanten ieder kwartaal een code via de mail waarmee ze maar liefst 15% extra kassakorting ontvangen (zowel online als in de fysieke winkel).
Surf naar: www.dgmoutlet.nl/newsletter en binnen de kortste keren is toezending een feit.
DGM Outlet
Klompenmakerstraat 32
3194 DE Hoogvliet-Rotterdam
(IT de Gadering)
Telefoon: 088-457 07 00
Website: www.dgmoutlet.nl/
Openingstijden (ma t/m za): 12.00-17.00 uur