VLAARDINGEN - The MindOffice is de nieuwe marketingpartner van uitzendorganisatie Concreeto. Het Vlaardingse marketing- en communicatiebureau neemt het stokje over van de ondernemers van Schwung, die met hun andere bedrijf Braadbaas een nieuwe weg inslaan. Met de keuze voor The MindOffice verwacht Concreeto een zeer geschikte opvolger te hebben gevonden.
Uitzendbureau Concreeto omschrijft zichzelf als een echt Rotterdams bedrijf. Niet lullen maar poetsen; geen woorden maar daden. “Dat is dus ook wat we zochten in een nieuwe marketingpartner. En vonden in The MindOffice”, vertelt eigenaar Martin Dekker. “Het gevoel bij dit bureau was direct goed. Ze begrijpen onze behoefte en gaan ermee aan de slag. We werken nu nog maar kort met ze samen, maar het is alsof we elkaar al jaren kennen.”
Direct aan de slag
Hetzelfde ervaart Michel van Velzen, eigenaar van The MindOffice. “Als je een samenwerking als deze aangaat, is het belangrijk dat het gevoel van beide kanten goed is. Je hebt tenslotte veel contact met elkaar. In dit geval was die klik er direct. We zijn natuurlijk trots dat een mooi bedrijf als Concreeto zijn marketingactiviteiten aan ons toevertrouwt. Inmiddels zijn we al druk aan de slag met diverse plannen voor de korte en de lange termijn.”
Concreeto wil de lijn die onder de vorige marketingpartner is ingezet voortzetten, maar laat The MindOffice wel volledig vrij om met nieuwe ideeën te komen. “De nadruk ligt daarbij op het binnenhalen van uitzendpersoneel”, aldus Dekker. “Klanten zijn er genoeg, maar om ook medewerkers voor die klanten aan te trekken, moeten we online en offline goed zichtbaar zijn. Ten tweede willen we ons nog meer onderscheiden en onze werkwijze ook aan de buitenwereld laten zien. Concreeto zorgt goed voor zijn uitzendkrachten én klanten en is altijd bereid een stapje extra te zetten. Dat willen we ook laten zien.”
Afscheid van Schwung
De afgelopen jaren was de marketing van Concreeto in handen van Bo van der Voort en zijn collega’s. Eerst uit naam van marketingbedrijf Keytoe en vervolgens vanuit de dochteronderneming Schwung. “Zij hebben de boel bij ons goed opgeschud”, herinnert Dekker zich. “Toen we in 2018 met ze in contact kwamen, vroegen ze direct stevig door naar onze visie en drijfveren. Op basis van onze antwoorden creëerden zij onze huisstijl en de bijbehorende pay-off ‘Concreeto klopt’. Vervolgens pakten ze ook steeds meer van onze marketingactiviteiten op.”
“Wij hebben Concreeto ervaren als een heel loyale en betrouwbare partner”, vertelt Van der Voort. “Wat ze naar buiten toe uitdragen, kwam ook terug in de communicatie naar ons toe. We hadden altijd fijn contact met ze.” Toch kwam de samenwerking dit jaar tot een einde. Niet omdat de partijen niet meer met elkaar door wilden, maar omdat Schwung ophoudt te bestaan. “Naast Schwung begonnen we twee jaar geleden met een ander project: kookwinkel en -webshop Braadbaas. Die onderneming is dusdanig gegroeid, dat we een knoop moesten doorhakken. Daarom besloten we ons nu volledig daarop te richten.”
Fotobijschrift
Michel van Velzen en Daisy Bakker van The MindOffice flankeren Martin Dekker en Carlo de Reuver van Concreeto tijdens ondertekening overeenkomst